IDIOM PART 1

  1. I am in love at first sight : aku jatuh cinta pada pandangan pertama
  2. you are my dream love : kaulah idamanku
  3. my heart will go on : hatiku tak pernah berubah
  4. I feel as if I'm not fit to live anymore without you : aku seakan-akan tak mampu lagi hidup tanpamu
  5. I'm going to miss you when you're gone : aku kehilanganmu ketika kau tiada
  6. you're the only girl who comes early in my heart : kaulah gadis yang pertama kali memasuki hatiku
  7. you're the most beautiful girl in creation I dream : kaulah gadis tercantik yang aku impikan
  8. my mind is made up to love you : pikiranku sudah mantap untuk mencintaimu
  9. I must be faithful to the last : aku pasti setia sampai akhir hayat
  10. I am brokenhearted : aku patah hati
  11. Get out of my way : menjauhlah dari hidupku
  12. you are still blue to love me : kau masih lugu untuk mencintaiku
  13. you affected a liking for me : kamu pura-pura suka sama aku
  14. thats the last straw : ini benar-benar sudah keterlaluan
  15. I am closely related with you : aku tak dapat dipisahkan darimu
(di ambil dari berbagai sumber)

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Tari (seni Budaya) part 1

untittle VI